google-site-verification: google8d2b847707f70686.html

SIKÇA SORULAN SORULAR


Vermiş olduğunuz sipariş, ödemenin yapılmasının ardından aynı gün içerisinde kargoya verilir. Siparişlerinizi, "Hesabım" bölümündeki “Siparişlerim“ sekmesinden kontrol edebilirsiniz. Siparişinizin kargoya teslim edilmesiyle birlikte “Siparişlerim" sekmesinde, “Kargom Nerede?" linkinden siparişinizin hangi aşamada olduğunu öğrenebilirsiniz. Siparişiniz dağıtıma çıktığında kargo firması tarafından SMS ile tarafınıza bilgi aktarılmaktadır.

Siparişimi nasıl iptal ederim?

Siparişinizlerinizi iptal isteğinizi 0232 279 33 33 numara ile yada satis@anne.com.tr adresine bildirerek gerçekleştirebilirsiniz.

Siparişimin teslimat adresini değiştirebilir miyim?

Siparişiniz için adres değişikliği işlemini 232 279 33 33 numara ile yada satis@anne.com.tr adresine bildirerek gerçekleştirebilirsiniz.
Kargo firması adresinizde bulunamamanız durumunda paketinizi en yakın şubeden alabileceğinizi bildiren bir not bırakır. 3 gün içerisinde paketinizi belirtilen şubeden almamanız durumunda siparişiniz anne.com.tr’ye iade edilir.
Resmi tatil günlerinde kargo firmaları teslimat yapmamaktadır.
Maalesef şu an için kart ile alışveriş yapılamamaktadır.
Maalesef şu an için kapıda ödeme seçeneğimiz bulunmamaktadır.
Şu an için kredi kartı ile alışveriş yapılamamaktadır.
Alışverişlerinizde Havale seçeneğini kullanabilirsiniz.